Top
All Channels
730°

'S.H.I.E.L.D.' Chloe Bennet: 'Captain America 2' Crossover Will 'Heavily Affect Our Characters'

Zap2It: "Marvel's Agents of SHIELD" is getting the crossover treatment again in one of its upcoming "Uprising" episodes. To tie into the release of "Captain America: The Winter Soldier," at least one episode of the ABC series will be related to the plot of the film.

Read Full Story >>
blog.zap2it.com
The story is too old to be commented.
majiebeast841d ago

Wow this shit show still hasnt been canceled im surprised.

Dasteru841d ago

Canceled just because one person doesn't like it? lol.

Porcelain_Chicken840d ago

I agree with Majie this show is pretty terrible. At least in my opinion. Feels very cheap, & kinda forced. SHIELD is by far the worse part of the MCU & dedicating an entire show to them was a bad move.

If you like it more power to ya, that's just my opinion.

blackblades840d ago (Edited 840d ago )

I like the show my mom likes the show, and it seems like millions more likes it and watches it every tuesday, so I call disagree on you and everyone else that agrees with you, also you guys got issues.

FlameBaitGod840d ago

I want it but just 2 see what happens lol, the show should be a lot better IMO its on freaking showtime, the budget they have is good

bigrob904840d ago

actually the show got much better.

majiebeast840d ago

I stopped watching after that Gravitron episode, i just dont like the cast at all. Compared to Arrow its amateur hour, ABC should have put more thought into it.

Baka-akaB840d ago (Edited 840d ago )

You forget how Arrow was amateur hour for its first half season too then massively improved .

Pretty much everyone agrees that Shield has improved and still improves . I wont try to convince you to give it another chance , maybe you still wont like it , but nonetheless it's getting way better and getting better ratings as a result

Anthotis840d ago (Edited 840d ago )

Arrow was good from it's inception. It got even better when it embraced it's comic roots during the second season.

Agents Of Shield is thoroughly enjoyable. Unfortunately, people watch it thinking superheroes are gonna be popping up left, right and centre, but it's not that kind of show.

Agents is about normal people, dealing with extraordinary events, and it is good for what it is.

Lord_Sloth840d ago

I think there are many shows out there much more worth your hatred, like Psyche and Royal Pains...Or almost all USA shows. That channel's stupid.

blackblades840d ago

WTH I have no problem with those shows, I like them, Like I said in my last my comment there a reason why these shows are still around with a lot of season its because there good millions of people watch them. Seriously you guys got issues.

Lord_Sloth839d ago

I have no issues aside from the cancellation of Firefly and Dead Like Me.

RetrospectRealm840d ago

That TAHITI episode brought in the season's worst ratings. Lol

+ Show (2) more repliesLast reply 839d ago
TheSaint841d ago

It's ok, not the best show on TV but still entertaining.

FamilyGuy840d ago

wtf, the latest episode had some thor chick at the end.

windblowsagain840d ago

I wonder how many ppl slagging this off watch arrow.

Arrow stands 2foot from ppl that see him all the time with a hood over his head.lol. Silly can't describe it enough.

But they are meant to be light hearted affairs and should be seen as such.

I'm also guessing most of you are teenagers, because for a real story with real drama, you would be watching True detective.

caseh840d ago

'Arrow stands 2foot from ppl that see him all the time with a hood over his head.lol. Silly can't describe it enough.'

Tell that to Superman. :)

windblowsagain840d ago

Superman was Clark kent.

Clark kent acted like an idiot. Wore glasses, completely different hairstyle.

http://youaretheprimemover....

Simon_Brezhnev840d ago

I watch True Detective and Arrow. They is nothing similar about them.

Simon_Brezhnev840d ago

@Baka-akab

Thats a flat out lie the reatings are not improving. If anything it goes down about every week. I just really hate ABC right now they canceled shows with better rating than Shield yet they wont cancel it.

http://www.fool.com/investi...

Show all comments...