1140°
Submitted by Crazay 682d ago | news

Sylvester Stallone Confirms Nic Cage For The Expendables 3; Responds To Fans And Critics

CBM

The beloved action star has issued a statement confirming that Nicolas Cage will star in The Expendables 3 and that they are indeed hoping to include both Harrison Ford and Wesley Snipes. Stallone also takes a swipe at the critics who weren't too kind towards the latest instalment. (Cinema, Sylvester Stallone, The Expendables 3)
Tipsed by: timmyp53

Alternative Sources
Crazay  +   682d ago
I can do without Wesley Snipes because I never was much of a fan of his but Harrison Ford is a must have. Maybe even Sean Connery would be spectacular.
Soldierone  +   682d ago
They should just call it Hollywood Action Stars : Battle Royale haha
DarkBlood  +   682d ago
-.- i see what you did there lol
Reminds me of this...

http://www.youtube.com/watc...
#2.2 (Edited 681d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
SilentNegotiator  +   682d ago
You can never have too many bad actors.
FreshRevenge  +   682d ago
I can't believe that Sly wants to do another movie after his son dieing ?
DarkBlood  +   682d ago
true but its no reason to stop working
Monstar  +   682d ago
What else would he do? he needs the distraction if anything and he also needs to work for his fans, he isn't young...he can only do so much with the time he has. Sure he feels terrible tho.
Blasphemy  +   682d ago
eeeewwwww nick cage one of the worst actors in hollywood.
DeadManMcCarthy   682d ago | Personal attack | show | Replies(2)
dirthurts  +   681d ago
He's really hit or miss, but lately he's been a lot of miss.
I really like him, but man sometimes he takes some bad roles.
Ben_Grimm  +   682d ago
I have to say, part 2 was terrible. Everyone was under used and the story was horrible. They kick Jet-Li out damn near the beginning of the film and put it some lame Asian actress to replace him, then they introduce some new young kid who has a heart of gold and a young fiancé waiting for his return at home and you automatically know because of this he's going to be the first to bite it. Van Damn! was bad a** but like I stated above criminally under used.

Way too predictable and I love corny action but this sequel was way too much corn with a big helping of ham.
DeadManMcCarthy  +   682d ago
OMG NICOLAS CAGE FTW! definitely going to see it now even though I hated part 2.
Plagasx  +   682d ago
Where the fuck is Steven Seagal? Oh, that's right, he's too busy making shitty straight2dvd flicks, lol.
#8 (Edited 682d ago ) | Agree(3) | Disagree(0) | Report | Reply
ReconHope  +   681d ago
lol they are just throwing everyone in there.
kingPoS  +   681d ago
It's official! Hollywood loves trilogies. Lets just hope they don't drag it past the third movie.
timmyp53  +   681d ago
Nicolas Cage is a great actor who gets sometimes generic roles. Love him to death.
StarWarsFan  +   681d ago
They're going to run out of actors to add to this franchise.
mafiahajeri  +   681d ago
Nicholas cage? Lol the king of B movies, not a good choice.
chukamachine  +   681d ago
Money making scheme and nothing else.

The films are crap,lol.
kenoh   681d ago | Spam
goldwyncq  +   681d ago
Nic cage ain't a bad actor, just has the misfortune of being cast into horrible movies.
BLAKHOODe  +   681d ago
I'm fine with Nic Cage. But how about Clint Eastwood, Jackie Chan, Martin Kove, and Thomas Ian Griffith?

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

Want to See Your Name in the End Credits of TUSK? Take A Picture of You Seeing TUSK Tonight

3h ago - From Cinematallica: We've got details on a very unique promotion for tonight only. | Cinema
10°

The Annual CGM TIFF Awards 2014

3h ago - That’s right everybody, that special time of the year is here. The only Toronto International Fil... | Cinema
30°

IGN The Riot Club Review

4h ago - IGN: Guzzling piss out of a condom, downing cocktails of red wine and maggots, jizzing over clas... | Cinema

10 Films We Haven’t Yet Seen That May Be Serious Oscar Contenders

4h ago - The Playlist: Earlier this week our own Oli Lyttelton argued persuasively for the value of the a... | Culture
Ad

Celebrate the new TV season with Filmwatch

Now - With the 2014-2015 TV season right around the corner, come join us on Filmwatch as we celebrate and give all you TV lovers something to enjoy! | Promoted post